Forum Strona Główna -> The Best Foto -> Regulamin
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Regulamin
PostWysłany: Pon 13:03, 24 Lis 2008
LuDaX
@Admin
 
Dołączył: 21 Cze 2005
Posty: 1365
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wejherowo





A więc aby troszkę rozluźnić atmosferę na foo ogłaszam konkurs na zdjęcie miesiąca Wesoly
Co miesiąc będziemy wybierać najciekawsze zdjęcie z psiakiem w roli główniej (będziemy, ponieważ każdy będzie miał prawo głosu)
A więc zamiast siedzieć w domu, chwytajcie aparat w dłoń i spróbujcie zabić zimową nudę. Laughing

Reguły

Każdy użytkownik może, a nawet powinien wziąć udział w konkursie.
W każdym miesiącu poprzedzającym miesiąc w którym będzie wybierane zdjęcie zostanie założony temat w którym umieszczać będziecie zdjęcia.
zgłoszenie ma wyglądać tak:
1 zdjęcie
imię psa (lub psów)
+króciutki opis

zdjęcia będzie można zgłaszać do ostatniego dnia poprzedzającego miesiąca (czyli np. do konkursu na zdjęcie grudniowe do 30-tego listopada)

Głosowanie:
głosowanie odbędzie się w formie ankiety. każdy użytkownik będzie mógł głosować 1 raz na 1 zdjęcie w danym miesiącu.
Głosowanie będzie trwało ok 2 tygodni czyli od 1 do 15 każdego miesiąca.
W nagrodę zdjęcie, które otrzyma najwięcej głosów zostanie umieszczone na stronie głównej forum Wesoly

Pozdrawiam i zapraszam do zabawy. Admin


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez LuDaX dnia Czw 23:45, 27 Sie 2009, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:15, 12 Maj 2010
SWnŻ
~~StaffBullUser~~
 
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 2018
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5





Cytat:
zdjęcia będzie można zgłaszać do ostatniego dnia poprzedzającego miesiąca (czyli np. do konkursu na zdjęcie grudniowe do 30-tego listopada)


może by tak wprowadzić zapis do kiedy ma się pojawić temat na następny konkurs, żeby nie było tak, że na zgłoszenie zdjęcia zostaje np. tydzień

Cytat:
Głosowanie będzie trwało ok 2 tygodni czyli od 1 do 15 każdego miesiąca.


ostatnie głosowanie i obecne trwało zdecydowanie krócej


i z tego by wynikało, że wygrane zdjęcie "wisi" od 15-tego miesiąca, w którym wygrało, do 15-tego następnego miesiąca - czy tak? Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 22:31, 12 Maj 2010
wejherstaff
@Admin
 
Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 9404
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: pomorskie
Płeć: ONA





SWnŻ napisał:
Cytat:
zdjęcia będzie można zgłaszać do ostatniego dnia poprzedzającego miesiąca (czyli np. do konkursu na zdjęcie grudniowe do 30-tego listopada)


może by tak wprowadzić zapis do kiedy ma się pojawić temat na następny konkurs, żeby nie było tak, że na zgłoszenie zdjęcia zostaje np. tydzień

Cytat:
Głosowanie będzie trwało ok 2 tygodni czyli od 1 do 15 każdego miesiąca.


ostatnie głosowanie i obecne trwało zdecydowanie krócej


i z tego by wynikało, że wygrane zdjęcie "wisi" od 15-tego miesiąca, w którym wygrało, do 15-tego następnego miesiąca - czy tak? Laughing


Ok wyprostuję to wszystko jak trochę się ogarnę z maluchami, racja bo regulamin jest po to aby go przestrzegać a ja ostatnio to zaniedbałam Embarassed Zrobił sie bałagan... Smutny


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 8:04, 14 Maj 2010
SWnŻ
~~StaffBullUser~~
 
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 2018
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5





wejherstaff napisał:


Ok wyprostuję to wszystko jak trochę się ogarnę z maluchami, racja bo regulamin jest po to aby go przestrzegać a ja ostatnio to zaniedbałam Embarassed Zrobił sie bałagan... Smutny


wielkie dzięki Laughing

niestety nie mam możliwosci bieżącego śledzenia wszystkiego na forum, a tak jak będą terminy, które będą stałe, to nie będzie z tym problemu Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:29, 08 Gru 2011
ASKINS
~NewUser~
 
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SZCZECIN
Płeć: ONA





[img][link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych][\img]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:30, 08 Gru 2011
ASKINS
~NewUser~
 
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SZCZECIN
Płeć: ONA





wszystkich was zeżre hehe..... dołaczam to zdjecie do konkursu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kiedy fotki z lutego
PostWysłany: Nie 21:32, 19 Lut 2012
Hawthorn
~NewUser~
 
Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: ON





Czy dobrze zrozumiałem, że fotki do obecnego konkursu można było wrzucać do końca stycznia?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Regulamin
Forum Strona Główna -> The Best Foto
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin