Forum Strona Główna -> Szczeniaki /Puppies / Archiwum -> Hodowla Lordette*miot 2010 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Śro 8:48, 27 Paź 2010
Rudolfina
~~StaffBullUser~~
 
Dołączył: 29 Sie 2008
Posty: 1271
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: ONA





Seba a że łądne fotki robisz to czekam z niecierpliwością
a jakieś plany zdradzisz kiedy zośka znów zaowocuje Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:11, 25 Lis 2010
AlicjaeR
~NewUser~
 
Dołączył: 23 Wrz 2008
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: ONA





Sebastian , wyhodowanek jest śliczny Very Happy ...Pozdrawiam z Ozzulkiem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:27, 30 Lis 2010
Sebastian
~~StaffUser~~
 
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 726
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: ON





AlicjaeR napisał:
Sebastian , wyhodowanek jest śliczny Very Happy ...Pozdrawiam z Ozzulkiem


Aluuussiiaaa!!!! witam serdecznie!!!!! :hamster_want:
Dzięki za odwiedzinki!!! fajnie że się podoba

Megi dziękuję za miłe słowa!

Rudi, póki co, może Zośkę pokryjemy na wiosnę zobaczymy jak z czasem Embarassed
U nas właśnie cieczka i nasz nabuzowany jak atom

Zapraszam na moją stronkę, zmontowałem mały filmik z historią fotek, starzy bywalcy powspominają fotki jeszcze z dogo drugi wstwię jutro.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:26, 02 Gru 2010
Sebastian
~~StaffUser~~
 
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 726
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: ON





Kompromitujący materiał !!!

ploty na bok , prawda odkryta

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:51, 03 Gru 2010
Rudolfina
~~StaffBullUser~~
 
Dołączył: 29 Sie 2008
Posty: 1271
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: ONA





cięzki żywot szczególnie współmałżonki Wesoly na tym wąskim materacyku Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:26, 14 Lut 2011
Sebastian
~~StaffUser~~
 
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 726
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: ON





Dostaliśmy fotkę od właścicieli naszego wychowanka.
Apollo Prince Lordette miesiąc temu skończył rok i mężnieje z dnia na dzień.
Aktualna waga średnio bez żadnej diety 17-18kg



Pozdrawiamy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 0:35, 14 Lut 2011
wejherstaff
@Admin
 
Dołączył: 05 Gru 2005
Posty: 9406
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: pomorskie
Płeć: ONA





Co tak Sebastian skąpisz tych zdjęć Mruga wrzucisz jedną i myślisz że nam starczy

Fajny wnusio


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 11:04, 14 Lut 2011
nelly
@Admin
 
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nysa / Paris
Płeć: ONA





Sebastian napisał:
Kompromitujący materiał !!!

ploty na bok , prawda odkryta

[link widoczny dla zalogowanych]



aaaahahahahahahahahhahahahahahhahaaaaaa
BOOOOSKIE !!!!!
psy sie juz nawet obudzily a Ksieciuniu daaalej spi jak zabity !!! LOL
poplakalam sie ze smiechu !!!
ja mam to samo czasami tylko + 6 w lozku !!! Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:30, 14 Lut 2011
Rudolfina
~~StaffBullUser~~
 
Dołączył: 29 Sie 2008
Posty: 1271
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: ONA





SEBASTIAN DAWKUJESZ Mruga bardzo fajnie chłopak sie rozwinął Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 15:33, 19 Lut 2011
Sebastian
~~StaffUser~~
 
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 726
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: ON





Dziekujemy za miłe słowa! wiosną mam w planie spotkać się z właścicielami i zrobimy małą sesję, oczywiście podzielę się zdjęciami z forumowiczami
Pozdrawiamy Was ciepło!!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Hodowla Lordette*miot 2010
Forum Strona Główna -> Archiwum
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 11 z 11  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin